Retur, bytte & Angrerett

Hvordan returnerer jeg?

Vi ønsker at du skal bli fornøyd med produktet ditt og ha muligheten til å åpne pakken og se nærmere på produktet. Hvis produktet ikke er som du har forestilt deg, har du 30 dagers åpent kjøp. Angrerett eller bytterett gjelder ikke for varer med brutt forsegling/uten merkelapper, varer som ikke kan leveres tilbake på grunn av helse- og eller hygieneårsaker, som for eksempel: smokker, tåteflasker, ammeinnlegg og hårtilbehør. Dette på grunn av sikkerhetsårsaker.

Noter at returkostnaden er 55 kr om du bruker returseddelen som fulgte med i pakken. Dette blir debitert i samband med tilbakebetalingen av de returnerte produktene.
Har du mistet din returseddel? Spør vår kundeservice etter en ny, så hjelper vi deg!
Dette er måten du returnerer produkter:
Fyll ut returseddelen som er inkludert i bestillingen.
Legg returseddelen i pakken.
Pakk returen forsiktig.
Send pakken med en speditør.
Alle returnerte produkter skal pakkes godt inn. Returner alle produkter med originalemballasjen, og pass på at denne ikke er skadet. Du må ikke klistre returseddelen direkte på produktets originalemballasje.
OBS! Det er du som kunde som har det økonomiske ansvaret for at din retur kommer frem til oss. Noter kollinummeret på pakken som du sender i retur, og be om kvittering.

Hvordan bytter jeg en vare?
Ønsker du å bytte et produkt, gjør du følgende:
Legg en ny bestilling på produktet du ønsker å bytte til. På returseddelen som fulgte med pakken finnes det en kode som gir deg gratis retur på byttet.
Fyll ut returseddelen for produktet du vil bytte.
Legg returseddelen i pakken.
Pakk returen forsiktig.
Send pakken med en speditør.
Alle returnerte produkter skal pakkes godt inn. Returner alle produkter med originalemballasje, og pass på at denne ikke er skadet. Du må ikke klistre returseddelen direkte på produktets originalemballasje.
Angrerett eller bytterett gjelder ikke for varer med brutt forsegling/uten merkelapper, varer som ikke kan leveres tilbake på grunn av helse- og eller hygieneårsaker, for eksempel: smokker, tåteflasker, ammeinnlegg og hårtilbehør.
Har du mistet din returseddel? Spør vår kundeservice etter en ny, så hjelper vi deg!
OBS! Det er du som kunde som har det økonomiske ansvaret for at din retur kommer frem til oss. Noter kollinummeret på pakken som du sender i retur, og be om kvittering.

Jeg har mottatt et skadet produkt, hva gjør jeg?
Du som kunde er ansvarlig for å kontrollere at produktene i pakken din er feilfrie innen 3 dager etter mottak av dem.
Dersom pakken har blitt skadet under leveransen, må du rapportere skaden direkte til din speditør når du henter pakken. Send inn informasjon om feilen innen 3 dager til Royaltys kundeservice, og vi vil hjelpe deg.

Hva gjør jeg dersom jeg har mottatt feil produkt?
Har du fått feil vare levert til deg, eller er ikke varen i forventet tilstand kan du kontakte vår kundeservice via vårt webskjema på kundeservice-siden. Dette må gjøres innen 3 dager etter at du har mottatt leveransen.

Jeg har ikke mottatt tilbakebetalingen, hva gjør jeg?
Så snart din retur er behandlet og godkjent, settes pengene tilbake til samme betalingsmåte som ble brukt ved kjøpetilfellet. Merk at det kan ta opptil 5 dager før returen er ferdig behandlet etter at den ankom vårt lager.
Når du har fått en bekreftelse via e-post på at returen er klar, kan det ta ca. 3-5 virkedager før du ser pengene på din konto.
Dersom du ikke har mottatt en bekreftelse via e-post angående tilbakebetalingen, anbefaler vi at du sporer returen via speditørens hjemmeside.
Dersom du har valgt Bambora som betalingsmåte, fjernes den returnerte varen fra din faktura.